Project omschrijving

Merdiaan massage

BOEK DEZE BEHANDELING

Meridiaan massage

Meridiaan massage  is een massage behandeling, gebaseerd de Traditionele Chinese Geneeskunde .
Meridiaan massage  is een krachtige en effectieve massage therapie om de gezondheid te verbeteren en om ziektes en aandoeningen te genezen en te voorkomen.
De massage  geeft een diepere ontspanning van Lichaam, Geest en Ziel. De behandeling heeft een goede invloed op het zenuwstelsel, zodat de levensenergie weer goed door het lichaam stroomt, het herstelt de vrije stroom van Qi en Xue (bloed) in het lichaam, zodat het lichaam de kans krijgt om zichzelf te herstellen.
Deze massage  kan ook heel goed preventief worden ingezet om klachten te voorkomen. Pijn wordt hierdoor bestreden en het zorgt ervoor dat het bewegingsapparaat weer normaal functioneert. De weerstand van het lichaam wordt aanzienlijk verbeterd en gifstoffen worden door de behandeling uit het lichaam verdreven.
Meridiaan massage  werkt erg goed bij onder andere Migraine,  Fibromyalgie en andere vormen van chronische pijn, voor klachten die samenhangen met spier- en skeletproblemen en met chronische stress, waaronder spijsverteringsklachten en ademproblemen, interne en gynaecologische aandoeningen.Bij deze massage kunnen aanvullend ook technieken zoals cupping, moxa en guasha  worden toegepast.
  • Meriaan massage geeft:
  • Een betere doorbloeding in de spieren
  • Meer energie/ doorstroming in de meridianen
  • Betere aarding en daardoor meer rust
  • Verhoging van de weerstand
  • Betere doorstroming van lymfevatenstelsel
  • Verbetering in darmstelsel-flora
  • Toename vitaliteit van de huid
  • Het reguleren van de bloeddruk
  • Het beter in je eigen kracht staan

Na een uitgebreide intake ( die ik je door stuur ) gaan we een behandelingsplan maken en ga je de mediaan massage ervaren.

90 min €66,66